piątek, 1 stycznia 2016

Drabble 1 ~ Ucieczka [HG/SS]

Krótko i chaotycznie. NIGDY WIĘCEJ DRABBLE! Zamiast pisać rozdziały zajmuję się tym... Jestem na lekkim kacu moralnym, więc za wszelkie nieścisłości (które i tak zbyt często mi się zdarzają XD) przepraszam. Co mogę jeszcze napisać? Miłego czytania! 
_____________________________

Pędziła korytarzem, jakby była ścigana przez tuzin Śmierciożerców. Była to w pewnym sensie prawda, choć biegł za nią tylko jeden Śmierciożerca, w dodatku od dawna nieaktywny. Schowała się za zakurzoną zbroją, sądząc, że jej nie znajdzie i pobiegnie dalej. Przeceniła jednak swoje możliwości. Severus Snape złapał ją za ramiona i przyciągnął do siebie, całując mocno i namiętnie, aż zabrakło im tchu. Hermiona wczepiła dłoń w jego włosy, on jednak wyplątał się z jej uścisku i głosem nabrzmiałym podnieceniem szepnął jej do ucha jedno, tak długo wyczekiwane słowo...

- Berek.

Po czym puścił się biegiem korytarzem, jakby był ścigany przez tuzin Śmierciożerców.

5 komentarzy:

  1. Berek XD Skisłam :D Pierwsze drabble, jakie czytam, a już mi się podoba :) Czekam na kolejny rozdział :) Pozdrawiam, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne :D. Nie pasuje mi tylko powtórzenie wyrazu "śmierciożerca" w dwóch pierwszych zdaniach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka! Zostałaś nominowana ;)
    http://hgss-w-twoich-snach.blogspot.com/2016/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku, zostaw po sobie ślad. Dla ciebie to tylko moment, a dla mnie twoja opinia jest ważna :)